Pārdomāts remārketings jūsu biznesam

Pārdomāts remārketings jūsu biznesam

Trīs noderīgi iemesli kāpēc investēt remārketingā

Vai zināji, ka 92% gadījumu, lapas apmeklētāji pamet web lapu pirms pirkuma veikšanas? E-komercijas dati pierāda, ka retos gadījumos lietotājs ir gatavs veikt pirkumu ar pirmo mājas lapas apmeklēšanas reizi. Šādos gadījumos ir liela varbūtība, ka lietotāji apmeklēs pakalpojuma sniedzēja mājas lapu periodiski, rūpīgi izvērtējot piedāvājuma klāstu, pakalpojuma pieejamību konkurentu vidū un tikai pēc tam pieņemot lēmumu par pirkuma veikšanu. Kā veicināt konversijas jeb realizētus pirkumu mājas lapā ? Remārketings – ir viens no labākajiem risinājumiem.

Remārketings (dažkārt saukts par retārgetingu)
ir reklāmas veids, kas ietver personalizētas un atkārtotas reklāmas demonstrēšanu lietotājiem, kas jau iepriekš apmeklējuši konkrētas web lapas sadaļu, apskatot konkrētu produktu vai pakalpojumu. Dinamiskais remārketings kalpo kā lielisks rīks potenciālo klientu piesaistē un pārdošanas apjomu palielināšanā, vairojot lietotāja interesi atgriezties web lapā un veikt pirkumu.

Kādas ir remārketinga priekšrocības?

Stratēģisks reklāmas izkārtojums – pat mazākās reklāmas izkārtojuma un satura nianses var atstāt iespaidu uz patērētāja lēmuma pieņemšanu. Google Adwords ir laidis klājā jaunu un vienkāršu risinājumu kā veicināt efektīvas un optimizētas reklāmas izveidi. Šis mārketinga rīks sniedz stratēģiskas rekomendācijas reklāmas tehniskajā izkārtojumā un saturā, pamatojoties uz lietotāju vēsturisko iesaisti ar mājaslapu.

Gudrs un izdevīgs reklāmas veids – salīdzinot ar citiem reklāmas instrumentiem tieši remārketinga kampaņām maksa par reklāmas klikšķi (CPC) ir krietni zemāka. To paskaidrosim ar piemēru – lai atgrieztu lapā potenciālo klientu ar pirmo reizi, uzņēmuma maksa par klikšķi (CPC) būtu divi euro, savukārt ar nākamo lapas apmeklējumu, kas rezultētos ar veiktu konversiju CPC cena mazināsies četras reizes, uzņēmumam maksājot vien piecdesmit centus par veikto klikšķi jeb konversiju. Pateicoties cenu optimizācijai, remārketings kalpo kā stratēģisks risinājums gan uzņēmuma pārdošanas apjomu palielināšanai, gan arī mārketinga resursu efektīvai izmantošanai.

Pievilcīgs reklāmas dizains jebkurai platformai – veidojot remārketingu, lietotājam ir iespēja izveidot pielāgotu reklāmas izkārtojumu jeb feed Facebook un Google Display platformām. Pateicoties iepriekš minētajai opcijai, mārketinga speciālisti var aizmirst par raizēm kas skar jautājumu – vai reklāma ir atbilstoša un lietotājam labi pamanāma gan Facebook, tā arī Google platformās? Būtiski uzsvērt, Facebook un Google feed tiek iedalīti vairākās kategorijās – darba sludinājumu, mazumtirzniecības, ceļojumu, īres u.c.

Pēc apkopotās informācijas varam secināt, ka remārketings ir stratēģiski izdevīgs risinājums – reklāmas opcijas ir daudzpusīgas, un personalizētas potenciālajam pircējam. Remārketings palīdzēs pakalpojuma sniedzējam viegli sasniegt klientu ļaujot uzņēmumam būt konkurētspējīgākam daudzveidīgo produktu un pakalpojumu tirgū!

Vēlies privātu konsultāciju kā remarketings var palīdzēt tieši tavam biznesam? Sazinies ar mums un norunā tikšanos!

Vairāk par digitālo mārketingu

Mēs ar Jums sazināsimies

Lūdzu ievadiet vārdu!
Lūdzu ievadiet e-pasta adresi!
Lūdzu ievadiet tālruņa numuru!
Lūdzu ievadiet jautājumu!
Paldies! Jūsu pieteikums ir nosūtīts!
Sazinies ar mums, zvanot pa tel. +371 22011444 vai raksti uz info@mediaparks.lv